RNHC Center.
Buna sunt Genius + +, aş dori să ştiu dacă vă puteţi înregistra pe acest site
RNHC Center.
Buna sunt Genius + +, aş dori să ştiu dacă vă puteţi înregistra pe acest site
RNHC Center.
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
RNHC Center.


 
AcasaAcasa  GalerieGalerie  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Comenzi in consola

In jos 
AutorMesaj
Genius++
Administrator
Administrator
Genius++


Mesaje : 527
Data de inscriere : 26/08/2011
Varsta : 27
Localizare : Bacau

Comenzi in consola Empty
MesajSubiect: Comenzi in consola   Comenzi in consola EmptyVin Dec 23, 2011 10:36 am

Pentru cine nu stie ce face fiecare comanda in cs uitati o lista poate va fi de folos....
rate and cl_rate

Argument variables:

cvar Default Range Description
cl_rate 9999 1000 to 20000 server to client-side data transfer throttle
rate 20000 1000 to 20000 server-side pentru acceleratie client de transfer de date

Rata de comandă şi cl_rate controlează cantitatea de date pe serverul trimite la client. cu rată variabilă în sine este obligată să tuturor jocurilor Steam Half-Life şi a stabilit pe baza printr-o intrare de registry Windows, schimbând astfel valoarea din userconfig.cfg sau config.cfg fişierul nu se va schimba această valoare. Variabila cl_rate specifică serverului cum bytes multe pe secundă pentru a trimite clientului. Este o concepţie greşită general, că aceasta ar trebui să fie setat la 20000, care este setarea maximă. Cele mai multe servere conectate la clientul dvs. nu va fi configurat pentru a trimite informaţiile dvs. de client 20000 bytes pe secunda. O setare rezonabilă pentru acest lucru pentru rata este între 12000 la 15000 (aproximativ 14 kilobiţi pe secundă). valoarea ratei nu ar trebui să fie, totuşi, stabilite sub 10000. Rata şi valorile cl_rate ar trebui să fie acelaşi.

cl_cmdrate

Argument variables:

cvar Default Range Description
cl_cmdrate 30 10 to 100 client to server update rate
cl_cmdrate controlează cantitatea de pachete clientului trimite la server. Setaţi-l la 5 fps de mai sus pentru a trimite comenzi server, ca număr cât mai mare. Dacă încărcaţi nu se poate rezolva această problemă, apoi setaţi-l la fel de mare ca tine poate, fără să înregistreze sufoca / pierdere sau piroane ping.

cl_cmdbackup

Argument variables:

cvar Default Range Description
cl_cmdbackup 2 1 to 3 client pentru a actualiza cache server

cl_cmdbackup seturi de câte ori trebuie să trimiteţi fiecare pachet de la server. Lăsând la cl_cmdbackup = 2 setarea implicită este ideal. O setare mai mare va folosi mai mult din latimea de banda disponibile.
cl_updaterate

cl_updaterate specifică modul în care de multe pachete de date pe secundă pentru a trimite la client. Această comandă funcţionează de fapt, două moduri. Doriţi să primiţi o mulţime de pachete, deoarece aceasta vă va da mai multe locaţii corect jucător şi, prin urmare, mai bine a lovit-registru, şi alţii doresc să utiliza o setare de ridicat, de asemenea. Dacă nu vei bază pachetele sunteţi trimiterea la serverul pe date vechi, care va duce la hitreg rău pe tine, de asemenea. Setaţi-o jumătate de cadre pe secundă în cazul în care conexiunea dvs. poate descurca.
cl_smoothtime

Argument variables:

cvar Default Range Description
cl_smoothtime 0.1 0.0 to 1.0

Valve scrie că "corecţii de erori de predicţie poate fi destul de vizibile şi va determina punctul dumneavoastră de vedere pentru a sari un pic. Pentru a netezi vizual acest sens, eroarea de predicţie este corectat treptat, pe o perioadă scurtă de timp (cl_smoothtime)." Cl_smoothtime dacă este setat la 0 (sau cl_nosmooth la 1), interpolare nu va fi "atenuate" sau "corectat" şi poziţia efectivă a modelelor player jucatorul va fi afişat. Reţineţi că o setare de 0 acest lucru va provoca "convulsie" a modelelor player, cu toate acestea, poziţia de modele vor fi corecte.
Rendering ratele de control (ex_)

Ratele de redare controlul va afişa poziţiile de jucător reţea alte modele de pe server.
ex_extrapmax

Argument variables:

cvar Default Range Description
ex_extrapmax 1.2 0.0 to 1.5 netezi mişcări player

ex_extrapmax este utilizat pentru a netezi mişcările jucător în situaţiile în care clientul nu dispune de suficiente informaţii de la server (fie din cauza pierderii de pachete, sau client utilizând cele mai mici tarife) pentru a interpola mişcările player. În mod ideal, clientul nu ar trebui să fie forţat să extrapola şi extrapolare poate fi minimizat cu setările rata corecte. Chiar daca extrapolarea nu mişcările netezi player, acesta va provoca registru lovit să fie interpretat greşit din cauza estimări aproximative în cazul în care jucătorul va fi, ceea ce nu s-ar putea deloc să corespundă cazul în care jucătorul se află în funcţie de server. Lăsând acest lucru la valoarea implicită de 1,2 este ideal.
ex_interp

Argument variables:

cvar Default Range Description
ex_interp 0.1 0.0 to 1.0 cadre interpola

ex_interp controlează interpolare de extrapolare. Setarea ex_interp = 0 va minimiza cantitatea de interpolat (estimat) cadre. În cazul în care serverul trimis clientului pachetele de date cu privire la cadrul din dreapta exact, ex_interp = 0 ar fi un cadru adecvat. Cu toate acestea, din cauza lag internet, adică ora ping la server, pachetele de date nu va sosi pe cadrul din dreapta exactă, forţele care clientul pentru a extrapola. Acest lucru duce la registru lovit mult mai rău decât ar trebui să fie obţinerea (a se vedea ex_extrapmax explicat mai sus). Un cadru ideal depinde de viteza conexiunii si timpul ping la server, care ar trebui să fie ajustate la o valoare mai mare decât 0.
Netcode şi netgraph

Instrumentul netgraph Half-Life permite utilizatorului să monitorizeze client pentru conectare la server joc şi fclient cadru statutul rata de actualizări. Netgraph este similară cu Windows Task Manager. Unii utilizatori Clain de a avea succes atunci când cl_updaterate meciuri serverul de joc sv_maxupdaterate şi apoi setaţi ex_interp la 0 pentru a minimiza client-side extrapolare. Cu toate acestea, acest lucru poate provoca registru hitbox inexacte pe client-side. Instrumentul netgraph permite clientului să fie bine tunate la conexiunea de reţea special prin afişarea acestor valori în joc. Utilizarea instrumentului netgraph a reduce la minimum client-side extrapolare indică faptul că ex_interp şi să fie lăsat la setarea implicită de 0.1 cu un set cl_updaterate la jumătate din FPS rezultate afişate cu instrumentul netgraph. Această abordare ar trimite la client ca mai multe pachete de date ca server nu putea şi economisesc client necesitatea de a interpola pentru fiecare dintre pachete de date. clientul nu ar fi de a extrapola, rezultând în registru mult mai bine hitbox client-side. În funcţie de configurare client-side, ex_interp poate stabilite la 0,05 (care de fapt este valoarea corectă pentru cl_updaterate = 20). Cele mai multe servere sunt configurate pentru a trimite clientului pachete de date suficiente pentru a interpola corect pentru această setare, în timp ce nu au de a extrapola la toate, rezultând într-un registru hitbox optim.
Netgraph
Argument variables:

cvar Default Range Description
graph r = red, g = green, b = blue
net_graph 0 0 to 3 0 = off, 1 = minimal, 2 = detail, 3 = most detail
net_graphpos 1 1 to 3 1 = bottom right (default), 2 = bottom center, 3 = bottom left
net_scale 1 1 to 5 1 = normal y-axis scale (default), 5 = largest y-axis scale

netgraph ca un instrument pentru toate mods Half-Life, care preia datele de la hardware-ul clientului diverse, cum ar fi placa video şi de reţea în timpul jocului. Când net_graph este setat la un număr întreg între 1 şi 3, un afişaj în joc vor apărea în partea de jos a ecranului în funcţie de net_graphpos, fie la stânga, centru, sau la dreapta. Afişează monitoare frame rate, reţea de upload si download viteza de la server conectat. În funcţie de setarea net_graph, clientul la starea conexiunii server va fi afisat pe ecran ca timpul scurs în secunde faţă de kilobiţi pe secundă (kb / sec).
Extrapolarea de la netgraph

Pentru a determina dacă clientul este interpolare, cel mai simplu mod este de a afişa netgraph la net_graph "2 ". În cazul în care apar puncte galbene în grafic, atunci clientul este extrapolarea. Setarea ex_interp dumneavoastră şi cl_updaterate la valori mai mari pentru a obţine a minimiza extrapolare. În cazul în care cl_updaterate clientul este deja jumătate din fps, apoi ex_interp ar trebui să crească în schimb.

Example recommended client side configuration

cvar Recommended Value Description
fps_max 60 cadre pe secundă observat pe client
cl_cmdrate 65 fps + 5
cl_updaterate 30 jumătate observate de cadre pe secundă pe client
ex_extrapmax 1.2 default Half-Life value
cl_cmdbackup 2
rate 15000
ex_interp 0.05

cvars (client variables)
Client cvars

cvar Default Range Description

cl_updaterate 20 10 to 100 Acest lucru este cât de des vă trimite actualizări la server. Gama Ideal este 2-10 in functie de conexiune client la server. De obicei o conexiune mai rapidă vă va permite să utilizaţi o valoare mai mare. Folosind net_graph "3" va monitoriza conexiunea la server. Dacă un lot de care se încadrează şi în creştere linii se observă, valoarea ar trebui reduse. Notă: poate poate dura câteva secunde la un minut înainte de o setare nouă să fie respectate. Pentru 512k ADSL / cablu cu 80 ar trebui să fie utilizat. Utilizatorii de cablu pot folosi până la 100. 56k utilizatori modem Aş ar trebui să utilizeze o gamă largă de 20-35 şi 35-50 ISDN.
cl_cmdrate 30 10 to 100 Această setare restrânge cât de multe pachete sunt trimise de la client la server. Aveţi nevoie pentru a figura în fps-ul dvs. mediu şi setaţi acest lucru să-l sau un divizor de ea, de exemplu dacă aveţi 78 fps medie, setaţi-l la 44 sau ideal 78. Să spun că te 90fps, dar au numai acest set la 30, ceea ce înseamnă doar o treia de ceea ce vezi sunt corecte. Dacă aveţi 99 fps set constant acest lucru la 101
cl_lw 1 0 off, 1 Lăsaţi pe această la 1, punând acest lucru la 0 elimină comportamentul client-side de arme şi de hit-uri. Pachete [gloanţe] sunt trimise la server şi apoi a revenit pentru a verifica dacă au lovit sau nu. Practic server controalele de sunet de arme şi animaţii astfel încât sa mai precis, după cum ştiţi exact unde te-a lovit în teorie, dar nu mare lucru de pe net.
cl_lc 1 0 off, 1 pe acest nou concediu la 1, deoarece această variabilă, care funcţionează un alt decent pe LAN numai. Se elimină o parte compensare decalaj de netcode HL complet: ea nu ţine cont de ping dvs. atunci când decide dacă te-a lovit sau nu. Acesta este modul în care aceasta folosit pentru a fi vârstele înapoi în HL înainte a fost făcut mai ISDN/56K prietenos. Notă: are nevoie de server pentru a avea sv_unlag 1 pentru ca aceasta să funcţioneze
cl_dlmax 128 Stabileşte numărul maxim de kilobytes pentru a descărca de pe un server. 128 este bine pentru cablu / DSL, dar 56k şi ISDN experimentul ar trebui, cu setări de 56 şi 64
cl_himodels 0 0 off, 1 privind permite de înaltă calitate modele de jucător. Setat la 1 pentru modelele puţin mai bună jucător de calitate, dar vei pierde unele fps.
cl_idealpitchscale 0.8 Aceasta este variabilă cel mai misterios un HL lui, deoarece nimeni nu ştie wtf este:] l-am lăsa în, pentru că vine implicit cu cfg
cl_timeout 300 Valoarea Seturi de timp înainte de a vă sunt deconectate din cauza inactivităţii
cl_cmdbackup 2 O altă variabilă necunoscută, din nou, sa implicită, aşa că am lăsat-o
cl_download_ingame 0 0 off, 1 în Permite descărcarea în timpul jocului, cum ar fi spray-uri personalizate, de exemplu, eu prefer 0, atunci numai descărcări între hărţi
cl_allowdownload 1 0 off, 1 on 0 off, 1 privind descărcări Permite de modele de hărţi sunete etc
cl_allowupload 1 0 off, 1 în cazul în care un server pentru un motiv oarecare bizar nu are ceva ce faci atunci Încărcări De asemenea, permite spray personalizat upload
cl_forwardspeed 500 Setează viteza maximă un jucător se mişcă înainte, la [depinde de server stabilirea]
cl_backspeed 500 stabileşte viteza maximă un jucător poate muta înapoi [din nou, depinde de server stabilirea]
cl_vsmoothing 0.05 O altă variabilă necunoscută las ca implicită.
cl_autohelp 0 0 off, 1 pe ajutorul NS, stabilit la 1 pentru ajutor de pe ecran
cl_centerentityid 1 0 off, 1 în variabila NS specifice, nume de jucător centru sau nu, 1 este 0 este da nu
cl_musicenabled 0 0 off, 1 pe variabile specifice NS, dezactivaţi muzica in-game cu 0, permite cu 1
cl_musicvolume 0.000000 NS Mai multe variabile specifice - în subsidiar, dacă doriţi să limitaţi doar volumul muzicii utiliza acest pentru a ajusta nivelul de
cl_quickselecttime 0.500000 NS specifice variabilă
cl_highdetail 0 0 off, 1 pe Set la "1 " pentru detaliu mai mare, stabilit la "0 " de calitate inferioară, dar performanţe mai bune
cl_particleinfo 0 0 off, 1 pe Necunoscut
cl_drawnames 1 0 off, 1 la Set la 1 pentru a permite nume de jucator de pe ecran
cl_rate 9999 1000 to 20000 Rata de set pe care clientul va trimite datele la server în biţi pe secundă (valorile sugerate de pornire: 1000-4000 modem, ISDN 5000 la 7000, 6000 la 10,000 cablu / DSL, T1 7000 la 20000, 20000 LAN) încerca non-numere întregi ca 4001.0528 .

Graphics options cvars

cvar Default Range Description
gl_affinemodels 0 0 off, 1 pe Necunoscut
gl_alphamin 0.250 stabili nivelul minim de amestecare alfa
gl_clear 0 face crăpături între texturi vizibile atunci când "1 "
gl_cull 1 0 off, 1 privind permite redarea de obiectelor vizibile numai; setarea la "0 " ar putea ocupa mai multe resurse
gl_d3dflip 0 permite ordine inversă de randare pentru modul video D3D
gl_dither 1 0 off, 1 la culoare permite dithering dacă placa video suportă cuantizarea în adâncimi de culoare mai mare de 16 biţi, atunci "0 " ar trebui să fie utilizat
gl_dump date dump despre placa video: vânzător, Renderer, versiune, extensii
gl_flipmatrix 0 permite Crosshair stabili atunci când se utilizează 3DNow! 3dfx MiniGL (3dfxglam.dll)
gl_keeptjunctions 1 permite să permită mici crăpături între texturi, setarea la 1 poate arata mai bine pe unele placi video, dar va fi un pic mai lent (FPS mai puţine)
gl_lightholes 0 off, 1 pe activaţi găuri lumina, setat la "0 " pentru a creşte performanţa mici, daca nu aveti r_lightmap setat la "1 ", caz în care ar trebui să stabilească acest lucru la "1", de asemenea,
gl_max_size 256 seta dimensiunea maximă a texturii (mai poate arata mai bine, dar poate încetini performanţa dacă este setat prea mare)
gl_monolights 0 off, 1 pe creează o sursă de lumină uniformă fără umbre (OpenGL numai)
gl_nobind 0 permite înlocuirea texturilor cu caractere alfanumerice bizare (nu funcţionează)
gl_nocolors 0 dezactiva culorile (nu funcţionează)
gl_overbright 1 0 off, 1 la a activa modul de luminozitate maximă atunci când este setat la "1" (D3D numai)
gl_palette_tex 1 permite texturi paletizate
gl_picmip 0 0-2 set de redare de calitate (0,1,2, mai mare este mai rapid şi de calitate inferioară) a se vedea gl_playermip, gl_texturemode
gl_playermip 0 0-2 seta player redare de calitate (0, 1, 2, valoare mai mare este mai rapid şi de calitate inferioară) (Acest lucru nu funcţionează în HL1 Engine) a se vedea gl_playermip, gl_texturemode
gl_polyoffset 4 0-20 poligon set offset, încercaţi valori mai mari pentru pâlpâie probleme Decal sau textura [Flags: a]
Ascultaţi
Citiţi fonetic
gl_reporttjunctions 0 permite raportarea T-joncţiune pentru a consola, a se vedea gl_keeptjunctions
gl_round_down 3 1-256 textura seta dimensiunea valoare de rotunjire în jos (mai multe runde mai mare, rezultând o calitate inferioară şi FPS mai mare)
gl_spriteblend 1 0 off, 1 în a permite amestecarea grafice sprite, dacă este setat la "0" s-ar putea vedea o creştere de performanţă mediocră, la costul de texturi sprite vizual degradate
gl_texels raportează numărul de texels încărcat la placa video
gl_texturemode [type] a seta modul de redare: în ordine, de la cel mai scăzut de calitate (mai rapid) pentru cea mai buna calitate (cea mai mică), opţiuni [tip] sunt:
GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST, GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR, GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR. Gândiţi-vă la prima două ca de slabă calitate şi de înaltă pentru hardware care suporta filetering biliniară, şi două două ca de slabă calitate şi de înaltă pentru hardware care suporta Triliniar de filtrare.
gl_wateramp 0 permite valuri amplificate (detaliu mai mare de apă) în apă; "1" poate să scadă FPS (a se vedea sv_wateramp)
gl_zmax 4096 dimensiunea maximă stabilită pentru zbuffer
gl_ztrick 1 0 off, 1 la viteze de până randare pe unele 3dfx carduri (si poate altele), dar poate provoca pâlpâirea pe unele plăci video
r_drawviewmodel 1 0 off, 1 pe Shows modele player, cum ar fi arme, ar trebui să fie păstrate la "1 "
r_mmx 1 0 off, 1 cu privire la Forţele MMX de calcul, o optimizare procesor susţinută de cele mai cpu
r_dynamic 0 0 off, 1 pe efecte dinamice de iluminat, setarea la "0" îmbunătăţeşte rata FPS
r_decals 100 inferior aceasta este stabilită mărcile mai repede explozie şi mărcile glonţ dispar care pot ajuta la performanta
r_mirroralpha 0 0 off, 1 ON permite texturi în joc reflectorizant (Acest lucru nu funcţionează în HL1 Engine)
r_bmodelhighfrac 5.0 Variabilă necunoscută
violence_ablood 1 0 off, 1 pe decalcomanii sânge Activează
violence_agibs 1 0 off, 1 privind permite corpului piese de decalcomanii
violence_hblood 1 0 off, 1 pe decalcomanii sânge Activează
violence_hgibs 1 0 off, 1 privind permite corpului piese de decalcomanii

Sound cvar definitions

cvar Default Range Description
voice_scale 0.5 0.0-1.0 defineste volumul de comunicare de voce (în procente) peste in-game zgomote
voice_enable 1 0 off, 1 ON permite client-side de comunicaţii de voce
voice_forcemicrecord 1.000000 Necunoscut
sv_voiceenable 1 0 off, 1 ON permite server-side de comunicaţii de voce
s_eax 0.000000 Activează suport pentru sunet EAX dacă este acceptat de placa de sunet
s_a3d 0.000000 Enable A3D
s_verbwet 0.25 Variabilă necunoscută A3D sunet
s_bloat 2.0 Variabilă necunoscută A3D sunet
s_numpolys 200 Variabilă necunoscută A3D sunet
s_polysize 10000000 Necunoscut implicit
s_polykeep 1000000000 Necunoscut implicit
s_refdelay 4
s_refgain 0.4 Variabilă necunoscută A3D sunet
s_max_distance 1000.0 Setează distanţa maximă de o sursă de sunet
s_min_distance 1.0 Stabileşte distanţa minimă înainte roll off se aplică. Dacă o sursă de sunet este la o distanţă mai mică de setarea dvs., acesta este jucat la volum maxim
s_automax_distance 50.0 Distanţă Seturi pentru volum maxim de zgomot
s_automin_distance 1.0 Distanţă Seturi pentru volum minim de sunet
s_distance 60 0-60000 Reglează unităţi în joc la distanţă de metri. mai mare acest număr, mai aproape de sunetul este.
s_doppler 0.0 0-10 Reglează Efectul Doppler.
s_rolloff 1.0 Reglează factorul rolloff; atunci când valoarea rolloff este crescut, efectele de la distanţă sunt crescute: frecvenţele înalte sunt filtrate şi volumul este redus
s_occlude 1 Variabilă necunoscută A3D sunet
volume 0.850000 În volumul de-joc
suitvolume 0.250000 Seturi HEV costum de volum. Nu se utilizează în NS.
hisound 1.000000 Permite sunet de înaltă calitate
bgmvolume 1.000000 Permite CD audio
MP3Volume 0.800000 Reglează volumul setarea pentru in-game redare MP3
_snd_mixahead 0.1 Set mix înainte valoare. Setare mai mare poate cauza probleme cu unele plăci de sunet
voice_modenable 1 Off 0, 1, comunicaţii de voce Activaţi HL
voice_loopback 0 0 off, 1 pe Loops comunicaţii de voce înapoi pentru a te auzi
ati_subdiv 0 0 off, 1 pe Set la 0 dacă aveţi o carte de ATI cu frame rate săraci
ati_npatch 0 0 off, 1 pe Set la 0 dacă aveţi o carte de ATI cu frame rate săraci
s_occfactor 1.0 Variabilă necunoscută A3D sunet

HUD (Heads-Up Display) cvars

cvar Default Range Description
console 1.0 Permite Console
net_graph 3 Un grafic net apare pe ecranul dumneavoastră în mod implicit, setat la 3 sau 5 pentru grafice diferite
net_scale 5 Set scară Graficul net verticale
net_graphpos 2 Set position pe ecran, 1 este dreapta jos, 2 este mijloc de fund şi 3 de jos ID-ul din stânga
hud_classautokill 1 Permite sinucidere auto în cazul în care clasa jucător este schimbat, nu se aplică în NS
hud_takesshots 0 0 off, 1 privind Dacă este setat la 1, screenshot sunt preluate automat de jucătorul (+ showscores) la sfârşitul fiecărei runde şi salvat ca un fişier bitmap în directorul mod de joc
hud_capturemouse 1 0 off, 1 ON permite blocare indicatorul mouse-ul zona de meniu atunci când meniul este activat
hud_fastswitch 0 0 off, 1 pe switch Fast arme, valoarea recomandată este de "1"
hud_centerid 1 0 off, 1 pe această centre, de asemenea, nume de jucător, mai degrabă decât din stânga jos
con_color 255 180 30 Ajustaţi consola text de culoare RGB în 24 de biţi reprezentare a culorilor
scr_conspeed 1500 Consola vitezei de derulare
mp_decals 100.000000 Mai mică această setare pentru dispariţia rapidă de spray-uri etc explozii care salvează unele cadre pe secundă

Mouse cvars

cvar Default Range Description
l ookstrafe 0.000000 Vedere Permite automat de centrare + mlook dacă este oprit
lookspring 0.000000 Activează în cazul în care mouse-ul strafing + mlook este oprit
m_pitch 0.022000 Set pitch sensibilitatea mouse-ului, valori negative invertit mouse-ul
m_yaw 0.022 Seturi de mouse-ul de cotitură sensibilitatea
m_forward 1 Setaţi mouse-ul înainte de sensibilitate
m_side 0.8 Seturi de mouse-ul strafing sensibilitatea
m_filter 0.000000 0 off, 1 pe mouse-ul permite filtrarea
sensitivity 8.900000 Mouse-ul sensibilitate
joystick 0.000000 0 off, 1 pe suport Permite joystick, dezactivată în mod implicit ca mouse-ul este utilizată cu preponderenţă
+mlook Permite uite mouse-ul
+jlook Permite joystick uite
Miscellaneous Game Options

cvar Default Range Description
fps_max 72 20-100 Seturi Numărul maxim de cadre pe secundă, acest set de fps-ul mediu pentru a opri picături mari
fps_modem 0.0 Când vă conexiunii utilizate pentru a determina fps dumneavoastră, înlocuit cu fps_max
crosshair 1 0 off, 1 ON permite crosshair
gamma 2 1.8-3 Seturi gamma
brightness 2 Seturi de luminozitate în joc
sv_aim 0 0 off, 1 în scopul auto Permite dacă serverul permite
hpk_maxsize 4 0-4 HPK mărime fişier în Megabytes, nota că "0" este definit ca nu dimensiunea maximă şi atunci când dimensiunea maximă de 4 MB este atins, fişierul va fi şters
viewsize 120 Seturi vedere dimensiunea
name DazzLer/color] Seturi de nume
[color=#40FF00]team "" Nu se aplică în NS
model scientist Nu se aplică în NS
skin "" Nu se aplică în NS
topcolor 76 Seturi de top player model de culoare
bottomcolor 206 Seturi de jos player model de culoare
Command line options

Half-Life are unele opţiuni de linie de comandă care vă permit să tweak motor de joc (de exemplu, Half-Life) şi, ulterior, mod de joc te joci. Aceste opţiuni de linie de comandă pot fi introduse în linia de comanda jocului de comenzi rapide. Următorul este un exemplu:
Sintaxa: hl.exe 1> n>
Executable flag Description
-game Încarcă Half-Life1 joc mod.
-dev Dezvoltatorului modul. Permite consolă şi afişează informaţii de depanare în timpul redării. Util dacă aveţi dificultăţi de natură tehnică şi doriţi să aflaţi de ce. "developer 1" Utilizarea şi "dezvoltator 2" în consolă pentru a seta nivelul de detaliu depanare mesaj
-startwindowed Start Half-Life într-o fereastră în loc de fullscreen.
-wavonly Dezactivează Direct de sunet şi joacă SFX în fişiere wav. Încercaţi aceasta în cazul în care dvs. poticneste placa de sunet sau nu aveţi drivere DirectSound.
-consola dezvoltator Încarcă consola în mod implicit la pornire
-numericping Această opţiune vă permite să vedeţi orele efective ping la servere în loc de prost punct rating în browser-ul server Half-Life. Chiar dacă utilizaţi alte browsere joc, este încă informative, şi nu are nici dezavantaje.
-nojoy Acest sprijin joystick dezactivează în motorul de Half-Life. Ea rade un pic de pe amprenta de memorie de Half-Life, adăuga deci acest lucru dacă nu utilizaţi un joystick.
-win selectează modul vitrate (nu este acceptat de toate cardurile video).
-noipx Acest handicap suport IPX în motorul de Half-Life, si ca nojoy, se reduce utilizarea de memorie uşor. Dacă nu utilizaţi IPX în reţeaua dvs., adăugaţi această linie la comanda.
-nointro Treci filme introducere.
-zona de 4096 Oferă memorie de înjumătăţire mai mult pentru script-uri
-heapsize 196000 spune-o jumătate de viaţă cât de mult de memorie se poate utiliza în kilobytes. Cele mai bune pentru a seta

acest lucru la 3 / 4 din RAM-ul total. În cazul în care performanţa se pare mai lent după adoptarea prezentului, dezactivaţi-l. Pe unele computere halflife rulează mai rapid atunci când aceasta nu de gestionare a memoriei sale proprii.
Permite-32bpp de înjumătăţire folosi 32 culori de biţi. Poate fi mai lent pe calculatoare mai vechi, în cazul în care acest lucru, dezactivaţi.
-noforcemparms
-noforcemaccel Dezactivează accelerare mouse-ul, face mai uşor scopul.
-toconsole cauze Half-Life pentru a încărca direct la consola de comandă
-w <#> sets mode lăţimea video (# este numarul de pixeli lăţime).
-win selectează modul vitrate (nu este acceptat de toate cardurile video).
numărul de particule este numărul de particule pentru care se retrase din circuitul agricol spatiu tampon. Acest lucru este util pentru seraching pentru scurgerile de informaţii în maps.s.
-nosierrs skips AVI două (Sierra şi Valve) filme intro
-gldrv selectează motor de randare OpenGL cu sofer "name.dll".
-gamegauge Execută demo în demoname.dem în modul benchmaking şi salvează rezultatele în fişierul fps.txt. Poate face acelaşi lucru în joc cu cl_gg 1; gg în consolă.
3dfxgamma-Force de joc pentru a utiliza setările video din gama de configurare şofer 3dfx (3dfx numai cartele). În caz contrar, Half-Life ignoră setările gamma.
-d3d Selects Direct3D rendering engine. HL1 version 1.0.0.9 only.
Sus In jos
https://rnhc.forumgratuit.ro/
 
Comenzi in consola
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
RNHC Center. :: Counter-Strike / :: Informati-
Mergi direct la: